Müügitingimused
Müügitingimused
Veebipoe www.wendre.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Aktsiaselts Wendre (reg.nr 110120596 (edaspidi Wendre või müüja), asukohaga Pärnu Lina 31, 80041 Pärnu.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Aktsiaselts Wendre on käibemaksukohustuslane (KMKR EE100110997). Kõik siinses Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 22%. Meie Veebipoes toodud hinnad on eurodes (€) ning arvelduse valuutaks on euro (€).
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvalselt läbi järgnevate makseviiside:
Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs ostja panga andmetele. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Veebipoes tehtud tellimusi käsitletakse E-R 10:00-17:00.
Kauba kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse:
- Eesti 1-3 päeva.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul,
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Ostjal on võimalik kaupadele ise järele tulla Pärnu tehasepoodi (Pärnu Lina 31, 80041 Pärnu). Ostja saab valida kauba saatmise pakiautomaati (Itella, DPD, Omniva) või kulleriga (DPD, Omniva).
Kauba tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14 päevane tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet/tooteid kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemusest, omadustest ja toimimisest veendumiseks viisil nagu on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes, tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne ja kahjustamata originaalpakendis.
Kui ostja on kasutanud kaupa muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus keelduda kauba tagasivõtmisest. Müüja ei ole kohustatud aksepteerima tagastust kui tekid/padjad/voodipesu/madratsid jmt ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist kasutatud muul viisil kui seda on võimalik teha füüsilises poes.
Puudustega kauba tagastamine ja vahetamine toimub vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktide nõuetele, eelkõige võlaõigusseaduses sätestatud tingimustele.
- Kui ostja poolt ostetud toode on defektiga, on ostjal õigus tagastada või ümber vahetada antud toode.
- Müüja tühistab tellimuse ja tagastab raha kui toote asendamine pole võimalik.
Puudusega kauba asendamiseks või tagastamiseks peab ostja täitma järgmised tingimused.
- Ostja peab müüjat teavitama kauba puudusest mõistliku aja jooksul alates hetkest, millal ta puudusest teada sai või pidi teada saama, aadressil shop@wendre.com. Avalduse leiate SIIT.
- Ostja peab toodete juurde lisama kaubaga kaasas olnud ostuarve.
- Tagastamise avalduse peab ostja esitama kas kirjalikult koos kaubaga või saatma selle Veebipoe addressile shop@wendre.com. Avalduse leiate SIIT.
- Vastavalt võlaõigusseadusele kannab müüja puudustega kauba asendamisega seotud kulud, sealhulgas veo ja posti kulud.
- Puudusteks ei peeta kahjustusi, mis on tekkinud kokkupuutel kemikaalidega, kuumusega, teravate esemetega, niiskusega, samuti kahjustusi, mis on tekkinud sellest, kui toodet ei kasutatud ette nähtud viisil või hoiustati valesti. Sellisel juhul ei asendata toodet ega tagastata ostusummat.
- Müüja ei ole kohustatud omal kulul kõrvaldama puuduseid toodetel, millelt on eemaldatud pesuetiketid või tootesildid.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb sündmus toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt kaup tagasi, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Raha kantakse ostjale tagasi samale arvelduskontole, millelt jõudis laekumine Veebipoodi.
Ostjale tehakse tagasimakse peale seda kui tagastatav toode on Veebipoe lattu jõudnud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Vääramatu jõud
Wendre Veebipood ei vastuta ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Wendre Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel enda e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest Wendrele teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile shop@wendre.com või helistada telefonil: +372 449 0770.
Kauba puuduse ilmnemisel palub Wendre lõpetada kauba kasutamise.
Puudustega kauba parandamise või asendamise lepivad Wendre Veebipood ja ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab müüja.
Wendre Veebipood ei vastuta ostja süül tootele tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
Toote nõuete mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palub Wendre edastada e-posti aadressile shop@wendre.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuete mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuete mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Ostjal on õigus nõuda Wendre Veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Wendre Veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või ostjale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile shop@wendre.com või helistada telefonil: +372 449 0770. Veebipood vastab ostja kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avadust esitada siin: https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon. Ostja võib pööruda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET.