Müügitingimused

Veebipoe www.wendre.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Wendre AS (reg.nr 110120596), asukohaga Pärnu Lina 31, 80041 Pärnu.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

WENDRE AS on käibemaksukohustuslane (KMKR EE100110997). Kõik siinses Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Meie e-poes toodud hinnad on eurodes (€) ning arvelduse valuutaks on euro (€).

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

E-poes tehtud tellimusi käsitletakse E-R 10:00-17:00.

Kauba kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse:

• Eesti 1-3 päeva

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 

Kauba tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

14 päevane tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet/tooteid kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemusest, omadustest ja toimimisest veendumiseks viisil nagu on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes, tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne ja kahjustamata originaalpakendis.

Kui klient on kasutanud kaupa muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus keelduda kauba tagasivõtmisest. Müüja ei ole kohustatud aksepteerima tagastust kui tekid/padjad/voodipesu/madratsid ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist kasutatud muul viisil kui seda on võimalik teha füüsilises poes.

Puudustega kauba tagastamine ja vahetamine toimib vastavalt Eesti Vabariigi õigusakti nõuetele, eelkõige võlaõigusseaduses sätestatud tingimustele.

  • Kui kliendi poolt ostetud toode on defektiga on kliendil õigus tagastada või ümber vahetada antud toode.
  • Müüja tühistab tellimuse ja tagastab raha kui toote asendamine pole võimalik.

Puudusega kauba asendamiseks või tagastamiseks peab klient täitma järgmised tingimused.

  • Klient peab Müüjat teavitama kauba puudusest mõistliku aja jooksul alates hetkest, millal ta puudusest teada sai või pidi saama, aadressil shop@wendre.com . Avalduse leiate SIIT.
  • Klient peab toodete juurde lisama kaubaga kaasas olnud ostuarve.
  • Tagastamise avalduse peab klient esitama kas kirjalikult koos kaubaga või saatma selle e-poe addressile shop@wendre.com . Avalduse leiate SIIT.
  • Vastavalt võlaõigusseadusele kannab müüja puudustega kauba asendamisega seotud kulud, sealhulgas veo ja posti kulud.
  • Puudusteks ei peeta kahjustusi mis on tekkinud kokkupuutel kemikaalidega, kuumusega, teravate esemetega, niiskusega, kui toodet ei kasutatud ette nähtud viisil või hoiustati valesti. Sellisel juhul ei asendata toodet ega tagastata ostusummat.
  • Müüja ei ole kohustatud omal kulul kõrvaldama puuduseid toodetel millelt on eemaldatud pesuetiketid või tootesildid.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Kui klient on valinud e-poe kõige soodsamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Raha kantakse kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi.

Kliendile tehakse tagasimakse peale seda kui tagastatav toode on e-poe lattu jõudnud. Kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

Kui Klient ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Vääramatu jõud

Wendre e-pood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Wendre e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile shop@wendre.com või helistada telefonil: +372 449 0770

Kauba puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

Puudustega kauba parandamise või asendamise lepivad Wendre e-pood ja Ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab Müüja.

Wendre e-pood ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Toote nõuete mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile shop@wendre.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse nr. ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuete mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuete mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Ostjal on õigus nõuda Wendre e-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Wendre e-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või Ostjale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile shop@wendre.com või helistada telefonil: +372 449 0770

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]